tisdag 22 juli 2014

Pain in vain

Var på stranden här i Lomma igår. Tror ni jag tog några bilder eller? Eh nej.
Men såå skönt det var, det är en obeskrivlig känsla att vara i havet, simma och föras med vågorna - nästan något högre som jag inte kan hitta ordet till just nu (bästa är det med gigantiska vågor som smäller skiten ur en, då känner jag mig så jäkla levande).
Och jag kan ärligt säga att det börjat bilda sig någon form av mörkare vit färg på huden. Det är nice, har aldrig brytt mig om att sola eller vara brun direkt, men tycker att det är nice att ha lite färg och vara fräsch, men den får liksom gärna komma utan någon som helst ansträngning; BUS är alltså inte ens ett alternativ, kan tycka det är riktigt jobbigt efter ett tag att ligga och trycka i solen - då är jag hellre i vatten timme efter timme. 


Så ni som ligger dagar ut och in för att bli brunast, I don't get it.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar