måndag 25 augusti 2014

Basic

Tillbaka till vardagen.. Jobbade ett 9-timmars pass idag, det var långt med ändå trevligt och skönt. Skönt att komma tillbaka och inte har glömt alldeles för mycket (jag under estimerar mig själv och mitt minne kanske, det var faktiskt bara två veckor haha). Efter jobbet kom min herre och hämtade mig och vi begav oss (försökte) till Ikea för lite mat, det blev lite lax för min del, muuums!
Köpte med oss laxpastej och lufttorkad skinka, mycket till hemmet alltså. Kollade sedan lite annat på Mediamarkt innan vi raidade Lommamataffärerna innan vi till slut kom hem alldeles utmattade.

Kvällen erbjuder film med chips och dip, who would have thought right?

Uppdaterar lite mer imorgon, ska jobba men slänger upp något under dagen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar