tisdag 19 augusti 2014

Dansa

God dag!
Har precis ätit en senare lunch, samma som igår, blev lite förälskad!
Annars då? Jag har inget planerat idag, vi hade tänkt dra till Lomma/Lund men vädret är inte så inbjudande för en heldag på något av ställena. Så det får bli ännu en dag inomhus, deprimerande..

Försöker uppmuntra mig med mat haha, laga mat, baka, prova nya saker. Och på tal om att prova nya saker blir det en sväng till hälsostudion i Båstad imorgon med Mischa för att köra ett pass zumba och organic bodywork (en form av yoga). Den sistnämnda har jag inte provat förr, riktigt nyfiken!
Behöver jag ens lägga till att det kan bero på att jag har tränat max 15 gånger i mitt liv?(zumbakurserna jag gick i London inräknade..)

Anywhoo - Sitter just nu och kollar igenom lite bilder jag tog innan med mobben, ångrar det som fan pga kvalitén.. aja what to do. Får se om jag lägger upp några av dem, om de är dugliga haha.

Later!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar