torsdag 21 augusti 2014

Halleluja

Jag nämnde ju att jag skulle träna, och jag vet, det är egentligen ingenting, men för en person som mig som aldrig, alltså ALDRIG går till gymmet, så kan en sån grej vara ganska stor..

Iklädd min nya träningsbehå, ett par leggins och ett linne med Lady Gagas ansikte kände jag mig ovanligt sportig, var längesen jag såg ut så vid ett gympatillfälle eller träningstillfälle, dvs någorlunda vettig.

Så ja, Zumban var rolig som den alltid är, trodde jag skulle svimma av ansträngning men klarade det med mycket vatten haha, instruktören var så energisk att jag nästan blev kär haha, riktigt peppande! Pausade med cykling i gymmet och jag som ville köra slut på mig själv för att ta igen ungefär 730 dagars otränande, fick inse att jag skulle skada mig själv i ivern haha. Kom i alla fall 7 kilometer på 25 min och det var ju något! Därefter organic bodywork som är en version av yoga, ansträngande med jäkligt avslappnande, mmm.

Hade jag bott kvar i Skummeslöv eller i närheten så hade jag satt igång för real nu!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar