tisdag 19 augusti 2014

Imorse

Kastade en blick i spegeln. Borstade håret, var förvånad över hur länge mitt hår har hållt sig rent. Redde ut flätan jag haft i 5 dagar och fick ett infall.
Kasta ett getöga på mammas smink och attackerade (bara lite läppstift mamma, don't you worry). Har aldrig tyckt det varit roligt med smink, ganska ointresserad och vill själv använda så lite som möjligt rent generellt. Detta var mitt första sminkexperiment tror jag på många år!
Så här får ni några lite väl fixade bilder!
Först:
Jag utan schmink i uråldrig skottorpsskolan t-shirt.Alltså har nog haft den sedan jag var 8?
 
Jag med lite i-målade bryn (a.k.a lånad ögonskugga)


Skulle lätt kunna gå såhär var dag utan något annat! Färgning på g kanske?
 
Jag med smink och redigering
 
 

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar