lördag 23 augusti 2014

-

Imorgon är min sista dag i Skummeslöv på länge. Jag har tagit igen förlorad tid med några jag älskar och det känns så himla bra. Det har varit helt underbart faktiskt, och det är inte ofta jag genuint känner så i situationer i livet, jag är nöjd ganska ofta, glad ganska ofta, men inte riktigt lycklig lika ofta. Men det gör dessa personer mig, min fina familj och jag är så tacksam över att jag har dem.

Så det är lite vemodigt jag åker neråt igen med min Aris, fortsätter på mitt härliga jobb, lever med honom. Jag saknar dem alltid, men detta har verkligen hjälpt  vilket jag är så jäkla glad för, och jag tror att framtiden bara kommer bli bättre och ge oss mer tid ihop. Det är kanske med extra energi vi åker tillbaka, kanske lite mer tillfreds och lyckliga, jag tror verkligen det.

Tack för dessa veckor. Jag älskar er så mycket att jag går av.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar