söndag 17 augusti 2014

Crayfish

Det finns en del jag skulle kunna skriva om, men just nu vill jag fokusera lite på ganska lättsamma grejer, till exempel vad jag gjorde häromdagen och vad jag åt till middag haha.
Igår åt vi riktigt efterlängtad mat, kräftor, alltså KRÄFTOR, sååå hiimla gooott! Skulle kunna äta det varje dag, det skulle jag kunna göra med alla skaldjur.
Så ja, jag ville vara lite ambitiös och låta Aris prova både det och västerbottenpaj, har aldrig lagat det förut så det var spännande. Vi gjorde lite aioli till det med så det blev riktigt mums. Var så tillfredsställd efter måltiden att det var löjligt hahaha. Mat är fan i mig det bästa jag vet.

Pajen blev väldigt god, synd bara att formen var så stor att själva fyllningen blev ganska tunn, får köra en mindre nästa gång!


 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar