tisdag 6 mars 2012

Igen!

Ligger här och är fedeförkyld och tycker synd om mig själv. Egentligen har jag inte alls energin eller suget till att blogga, men känner att jag är skyldig en liten uppdatering.

Jag hade en bra helg fastän förkylningen smög sig på redan i fredags och låg och störde lite, men det var lugnt. Fredagen var även den lugn då jag och Christina gick och kollade bio, IGEN! The vow som handlar om ett lyckligt gift par som är med om enbilolycka, frugan tappar minnet och känner inte igen sin man längre, fett sorgligt på vissa plan och bara urmysigt på andra. Channing tatum är så söt, hajar inte att han är så sexsymboliserad dock. Fast iofs fattar nog ingen i min ålder heller grejen med Colin Firth, så jag borde väl inte yttra mig haha. Bra film iallafall :)

Lördagen var riktigt bra! Jag började med att gå upp tiiidigt, halv 7 ringde min klocka och en kvart senare var jag påväg mot tåget. Jag och Joanna skulle följa med och lämna Manon på coachstationen som skulle ta henne till Paris. Starbucksade, pratade och hade det väldigt trevligt och sa sedan hejdå. Jag som vill dra till Paris i år blev erbjuden att bo hos Manon när jag kommer dit vilket jag blev jätteglad för, superrar tjej :). Efter att vad som redan hade kännt som en heldag, kom jag tillbaka vid 13- tiden. Strök skolkläder, duschade, försökte sova lite (trött som faan) gick inte alls, sedan fixade jag olika former av förberedelser inför kvällen haha. Drog vid 18 och mötte upp romfordfolket i romford, drog till Camden sedan och festade till 24 ungefär, drog sedan tillbaka till romford där vi först köpte Mcdonaldsmat och sedan (Jag, Mario och Christina) slutade i en soffa på Buddha lounge samtidigt som vi snokade på Joanna och hennes ragg. De gick hem ihop. Äntligen hände det något! :D






Btw en liten detalj där som jag missade, Han dök upp på festen som tänkt, och där slutade vi även att dejta! Känns faktiskt vääldigt bra!

Söndags hängde jag med Christina och Mario, vi drog och åt fett god lunch på en pub i Romford, 70 spänn för mozarellafyllda fiskkakor med pommes, god sås och god sallad, plus efterrätt bestående av pannkakor med blåbär/hallonkompott och glass. Älskar det! Därefter Albert & Victoria Toys museum, underbart! Därefter fixa i Leichester square där jag till slut provade på frozen yoghurt med olika tillbehör, skiiitgoott! Pubbesök då Mario ville visa stället han tycker vi ska dra till på st Patriks day! Därefter hem.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar