torsdag 8 mars 2012

Jag vill till Paris,, nu!

Jag har börjat bli mer och mer pepp på framtiden fastän den skrämmer mig. Kreativitet har alltid varit min grej, att sjunga, skriva, rita, läsa. Ja det är min grej. Jag har också börjat inse hur roligt det är att dansa, vem vet snart kanske jag vill börja med teater? Det är så synd dock att det jag är så intresserad av är sådant alla andra också vill göra, konkurrensen är hård! Borde jag inse fakta och lägga sådant åt sidan som en hobby istället eller ska jag våga tro på mig själv och faktiskt få något av mina drömyrken att faktiskt bli sanna?

Den 22e April har jag bestämt mig för att gå på en Audition i stockholm för en grej. Jag vill inte berätta vad än, inte alls kul om jag storfailar.. Jag planerar även att söka jobb som funktionär på siesta i sommar, känner verkligen sug efter att gå dit men är inte sugen på att punga ut pengarna, sova i tält (som ger mig en sådan obehaglig känsla jag aldrig känner annars) och dricka. Är inte detta då perfekt? :). Får ännu en erfarenhet att sätta på cv:et dessutom.

Svårt är det iallafall, otroligt svårt..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar