måndag 26 mars 2012

Söndag

Igår var en väldigt bra dag. Jag drog till Hyde park och mötte upp Benni, Marionette och 2 andra, sa sedan hejdå och gick vidare till det andra gänget som väntade vid sjön. Edmund och några franska och brittiska. det var itne alls kul, det ena gänget pratade bara med varandra om sin skola, det andra gänget pratade franska och ritade, och jag pratade med Edmund, fett drygt folk.. Iallafall senare drog jag Edmund och en av fransyskorna och hyrde cyklar och cyklade runt i Hyde park, det var nog det bästa på hela helgen, underbart! Sedan blev klockan halv 6 så jag blev tvungen att dra för att möta upp Luisa (Italiensk au-pair) vi åt middag på en pub, beställde hamburgare och hon insisterade på att betala min cola och middag, väldigt fint av henne :). Sista gången jag såg henne för hon drar hem på torsdag, herregud alla åker verkligen nu..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar