fredag 2 mars 2012

Oj

Något hände där. Helt plötsligt hade min otrolig opopulära blogg blivit lite mer poppis, 25 läsare om dagen jämfört med 5-10. Nu får jag skärpa mig lite med uppdateringen känner jag.

För er som vill veta köpte jag en jättefin grej igår som jag inte riktigt vet vad det är. En tröja? Kavaj? Jacka? Kofta? Iallafall en svart sak med tusen olika blommor och frukter i regnbågens färger. Mitt lilla löfte till mig själv om att inte handla på H&M gick inte så bra.. Kollade alla fina affärer men hittade inget som skrek mitt namn. Men denna sak fick hela mig att skina upp efter att ha provat den haha. Då är det dags att göra ett köp ;P. Blir lätt buren imorgon på Joannas avskedsfest :)

Annars då? Jag har bara 33 dagar kvar här. Herregud. Tiden gick verkligen fort fastän jag inte trodde någon när de sa det. Måste ta tillvara på alla ögonblick jag kan här nu. Ikväll ska jag kolla Bio med Christina. Vinka av Manon på lördag morgon och sedan festen på kvällen. Söndag vet jag inte, ska försöka se till att göra något på min lista!

Snart är det dags att bege sig och hämta ungarna. Så nu avslutar jag detta inlägg, hej svejs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar