måndag 19 mars 2012

Om jag är trött? Ehehe

Jag tänkte som vanligt berätta om mig helg som varit busy som vanligt. I fredags gick jag ut med Joanna och christina i missoula och buddha lounge, mario och Danny hängde på en liten stund men drog sedan hem. Det var en konstig kväll för det var jättekonstig stämning eftersom vi visste att det blir sista gången vi ser varandra. Till slut kom kvällen till sitt slut, kramar utbyttes, fina ord utbyttes, tårarna rann, ja det var inte kul, riktigt jobbigt var det.. Min promenad hem bestod av frustrerat gråt och jag trodde inte att jag skulle kunna sova under natten, turligt nog gick det.

Dagen efter var det st patricks day & Mors dag jag gick upp, duschade och joinade sedan familjen som hade kusin på besök med sin fru och deras barn. Vi åt lunch, soppa och hemmabakat bröd, gott som fan! Därefter sprang jag till närmaste mataffär och köpte vienettaglass till Sunita, klistrade fast en lapp med en hälsning och smög in i garaget och gömde den i frysen. Sprang sedan och fixade mig för kvällen ; Grön kavaj, knytet svart linne, blå/lila/grön blommig kjol, brouges och stpatrickshatt blev outfitten!
Målade dit en klöver på kinden som fixade mig ett ragg i slutet av kvällen dessutom. Vi drog till o´neills på leichester square, hade fetaste kön utanför så efter ett tag gav vi upp och drog vidare till holborn och wetherspoon där, nice! Därefter blev det kära brick lane, så fint folk alltså, sigh! Tog sedan sista tåget hem, åt mcdonalds och drog sedan hem hem! Bästa på kvällen var när min vän Mario ger mig ett kort med en bild på oss och en liten text om oss, plus 2 armband, blev rörd <3

Igår drog jag till trafalgar square med ett gäng och vi kollade riverdance, en fiolkille och Gemma Hayes, de var okej. Före åt vi på en italiensk restaurang, gott som fan! Därefter splittrades vi i 2 grupper och jag gjorde ovanstående med mitt folk, sedan möttes vi upp på national musem och på vägen dit stod det två män och gav gratis kramar, jag var tvungen att få en och den kramen gjorde min dag haha. Efter det gick vi till tiger tiger och hängde. Sedan hem.

Das was das, nu orkar jag inte skriva mer.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar