tisdag 3 april 2012

Eller inte

Ofta jag hade 36 läsare idag? Måste vara samma person som kollat alla de gångerna haha.

Jaha vad ska jag skriva om.. Jag hade en bra helg, gumsan och hennes bf var som sagt här. Fredagen åt vi pubmat med en serverare som pratade lite engelska, söt. Därefter mötte vi upp 2 vänner och gick till en 90talsclub/pub, gillade stilen på stället men blev icke långvarigt då vi ville dra till en skybar som vi aldrig lyckades hitta, på vår väg gick vi inom ett annat stället i shoridetch, supernice och fullt med massor med vackert folk! Lördagen: Camden market, Afternoon tea i knightsbridge (150 spänn, so not värt det!) strosande, middag på vegetarisk/vegansk restaurang, café i brick lane (typ 20talsplace med ganska billig fika, super!) därefter begav vi oss mot soho, märktes verkligen när man hade hamnat på gayplacet, kollade in en gaybar i 5 minuter, spelade biljard, skulle checka in strippklubb men blev inte av haha, ännu en fika, därefter hejdå! Söndag, cykeltur i regents park och runtomkring, strosande på oxford street och sedan middag på italiensk restaurang, mycket bra!

Nu är barnen lediga från skolan, det är okej, stundtals fedefrustrerande, stundtals jättemysigt! Jag börjar se väldigt mycket fram emot fredag då vi drar till skottland, ska bli väldigt kul! Att jag dessutom har huset för mig själv torsdagkväll och hela fredagen är super! En minusgrej dock är att jag förmodligen kommer att få stanna ÄNNU längre, i slutet mot april verkar det som att jag kan dra hem, om ens det.. Dessa jäkla aupairer som bara drar sig ur utan att säga något!

Nej nu somnar jag, hej svej

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar