torsdag 19 april 2012

Jag glömde ju

Att som vanligt berätta om hur min helg var och vad jag gjorde. Fredagen vet ni redan. Men lördagen umgicks jag med en vän (Lisa) och vi fönstershoppade i notthing hill och sedan åt vi en sallad till lunch, bästa jag har haft! (Och för övrigt kanske den 5:e i hela mitt liv..) Därefter blev det Titanic i 3d, denna fina film, åh.. vem vill inte ha en sådan romans? 3d:n however var meningslös, ingen effekt what so ever.
Söndagen blev det brighton med en annan vän (Christiane) Så jääkla fint, och åh vad jag saknat havet! Så otroligt avslappnande och rofullt. Vartenda sten på stranden var len som om någon har slipat varenda en. Det var även ett maraton när vi var där så det var ju fullpackat överallt! Piren var också hur stor som helst, full med barer, karuseller och affärer. Hade dessutom de mysigaste inredningsaffärerna, samt den tråkigaste minigolfbanan någonsin! haha, men eftersom den låg på stranden så var den ursäktad. Åt dessutom indisk buff'é, aldrig igen! Fy..  I sju timmar stannade vi där, alldeles lagom, nästan för mycket! haha. Att ta sig dit var dock drygt, ingenjörsarbete överallt så fick bli buss till coachstationen, dvs ungefär 7 timmars resande, usch.. Bra helg iallafall! Och nu väntar sorgligt nog min sista! :(

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar