torsdag 26 april 2012

Stulet.

Vilken är din favoritfärg?
Alla
Prickigt, rutigt eller randigt?
Prickigt!
Vilken parfym använder du?
Acezzorices parfym, svingod!

Ditt favoritläppstift?
Ingen än
Har du någon gång haft måtangest, hur är det idag?
Igår exempelvis hade jag den fetaste ångesten, Kom som sagt hem från england igår, och vågen berättade att jag har gått upp 7 kilo, det sög, verkligen. Men ja matångest massor med gånger! Vem har inte?

 Vad använder du för underkläder?
H&M mest, har bara fina underkläder och har alltid svårt att välja under vardagarna för jag vill inte "slösa" dem och använda i tråkiga tillfällen
Dina bästa skönhetstips?
Haha, mig frågar man inte om skönhetstips.

 Vad använder du för eyeliner?
Isadoras, vet inte vad den heter.


 Vilken är din finaste klänning?
Min godisjumperklänning skulle jag nog säga.
Vilken är din favoritbok?
Har ingen, älskar Jane gren och Jaqueline wilsons böcker dock
Vad äter du för vardagsfrukost?
Tja, inann hade jag sagt en fet skål med sockriga flingor och kanske en macka med jordnötssmör, men väl i sverige är det oftast knäcke med skinka/ost och paprika och en skål med fil och cornflakes, ev ägg!

 Vad spenderar du helst en ledig dag med?
Mysa, sjunga, dansa, äta räkor, shoppa, strosa runt i en annan stad, måla, läsa eller fota mig själv i fina kläder
Hur lång är du?
160 centimeter.
Roligaste skolämnet?
Svenska eller bild
Hur många relationer har du haft i ditt liv?
2. Han som inte får nämnas vid namn enligt en viss person i 1 år och 3 mån. Och tim i 2 år och 9 mån.
Får vi se en bild på dig osminkad?
ska kolla om jag har en, nej inte direkt, bara denna isåfall om den ens räknas

Tycker du om disneyfilmer?
Jag avgudar disneyfilmer
Hur var ditt första hångel?
Det var med en tjej, jag tyckte att det var bra.

 Om du bara fick äta en färg på mat för resten av ditt liv, röd, grön, beige, gul eller blålila, vilken skulle du välja då och varför?
Gul måste jag välja tyvärr
Nar grät du senast?
Igår morse när jag sa hejdå
Vilken är din favoritstad i världen?
Hitills i mitt liv är det lätt London, paris är också högt på listan

 Vilken kroppsdel är du mest nöjd med hos dig själv?
Mina bröst eller mina läppar
Vad faller du för?
Jag faller för allt, jag har ingen typ, men ett fint leende och att du får mig att skratta är viktigt.
Och vad tror du att andra faller för hos dig?
Åh jag vet inte.. det kan vara min humor och mitt lite.. annorlunda och ibland lite.. pinsamma sätt. Jag har faktiskt aldrig tänkt på det! Att jag tänker på ett annat sätt kanske.
Och till sist – vad önskar du just nu?
Jag önskar mig äventyr, mina londonvänner plus kreativa jobb!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar