måndag 24 oktober 2011

The day

Okej så det blir sena blogginlägg var dag nu känner jag. Men också enda tiden på dygnet som jag har tid! Half term början imorgon, barnen lediga från skolan i en vecka. Kommer bli jobbigt då jag måste vara med dem till minst 17 var dag. Men men, ska gå det med!

Så idag blev det som sagt lunchbuffén, gott vare! Myycket mat, tog säkert 6 tallrikar.. Därefter minishopping, blev en stickat röd/orange kofta, skitsnygg! 3 smala skärp för 20 spänn, snygga de med.
Senare mötte vi upp joanna, sa byebye till christina och så drog vi till liverpool station och träffade tjejerna vi var med igår, drog till american apparel som låg i en ascool del av staden, älskade den platsen, atmosfären och folket. Fattar ni hur jäkla coola stilar alla har? Männen ser ut att vara hämtade från vilken modellkampanj som helst.
Köpte en grå sweatshirt, inget speciellt. Blev så sent när vi var klara så var tvungen att dra hem. Klarade mig själv den hela komplicerade vägen hem ;P, stolt haha.

Nu ska jag sova, byebye

Ps. bilder kommer snart, har min kamera igen nu!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar