fredag 21 oktober 2011

Pure cinderella

Det är ju fan vad dagarna går fort :O har redan varit här i 16 dagar och bara nu när klockan är 12 vet jag att tiden kommer att springa iväg innan det är läggdags igen.. Skitbra just nu när det är lite turbulent här.. Märks att det bättras från barnens sida iaf, hoppas det inte blir fler slag jag får ta emot, or else im outta here.

Har känt mig som askungen idag, sopat nedervåningen, diskat, bäddat sängar, fixat med kläderna i barnens byråer, strykit, hängt in tvätt och städat badrummet. Måste duscha nu och sedan dra till tesco för att köpa saker jag verkligen needar. Ikväll har jag inga planer, gör inget för jag ägnar gärna kvällen åt sex and the city maraton och massor med chips! Haha.

Just det ja, drog ju till romford och mötte upp johanna igår, kollade i affärer och köpte min fiiina fleetwood mac tröja på topshop! <3. Hittar ingen bild på den så kan inte visa haha. Sedan hem och hämta barnen, simning, middag, sova.

Nästa vecka har barnen lov, jag kommer att hänga mig själv..

Nej duschen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar