onsdag 12 oktober 2011

Det tar sig!

Så här ligger jag i ett nytt rum, på tredje våningen med takglas, love it! Okej nu lät det nästan lite lyxigt, det är det verkligen inte! Lyssnar på älskade lambada som alltid gör mig lugn och glad!

Igår var min första heldag själv! Det gick bra, även om barnen var pain ibland.. Stör mig fortfarande på köket och alla bestick, tallrikar, kastruller och stekpannor som används till speciella maträtter som man aldrig får ordning på i huvudet. Det kommer väl snart.. de verkar dock ha dåligt med tålamod så kanske är därför jag stressar haha. Har gått förvånansvärt fort, vilket jag likar, får gärna fortsätta såhär ;P haha.

Tänkte egentligen dra till tesco igår med (gigantisk affär som har allt! electronic, mat, kläder, you name it) och fixa en del stuffs med fastnade på skype istället! Gumsan och moder tog min tid och åh vad bra det kändes att prata och se er <3

Peter:
Vad hette du? Hamburgerbella?

Jag heter pizzabella20 på skype, tyckte detta var kul.. haha. Btw så är det bara att lägga till mig där om någon vill prata :)

Idag blir det tescos däremot, ska dra om typ en halvtimme och köpa allt jag behöver! Därefter slå in pojkens presenter, äta ngt och sedan hämta barnen från skolan.
Ikväll ska jag bestämma hur min helg ska se ut, har fått 2 erbjudanden, att gå ut med en person på fika eller följa med en annan på fest, nej tack till båda. Har ursäkter att säga nej dock eftersom jag är så feg... Ska fira ashton med hans släktingar och vänner på lördag. Sedan på fredag kanske träffa en eller annan au-pair! Blir säkert bra detta!
Om inte annat har jag dessutom skaffat sex and the cityboxen, så blir väl lite maraton om inte det andra blir av :P.

Nej nu måste jag dra, byebye!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar