tisdag 18 oktober 2011

Tired

Slapp dag! Asskönt! Bara diska, bädda barnens sängar och hänga in torra kläder i garderoberna. Går på en kvart. Så 2 eller 3 timmar ska jag ägna åt sömn, har 13 dagar att ta igen, knappt 7 timmar var natt har jag sovit sen jag kom hit, ringarna under ögonen är inte direkt osynliga. Så dags för ett nap!

Annars då? Imorgon ska jag dra till romford för att möta upp joanna på starbucks, måste sedan köpa vinterskor, jacka, tjocka tröjor, tjocka strumpor, m.m, Har även kollat in en fleetwood mac tröja jag nog ska köpa. Får se till att inte ruinera mig bara!
I helgen blir det musikal i london med joanna och några andra tjejer, inte bestämt vilken det blir än dock, hoppas på phantom of the opera eller wicked ;P. Kanske fest på kvällen dessutom :). På söndag ska jag kanske möta upp en svensk tjej och någon tysk kille? Inte bestämt än dock :). Händer en del nu, beror mycket på att jag trivs mycket mer nu och vill träffa massor med nytt folk!

Exciting is what it is!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar