måndag 3 oktober 2011

Weekend

En super helg är vad jag har haft! Kunde inte varit nöjdare! I fredags stack jag och bror med våra cyklar till maxi för att han skulle köpa godis och jag hämta ut min dator. Att komma hem blev inte lätt haha, fick bryta upp kartongen med innehållet och lägga sakerna i cykelkorgen, påsarna och sätta fast på pakethållaren och samtidigt hålla i grejerna så dem inte föll av, lek med döden eller vad. Visade sig sedan att jag har fått två datorer, inte 1.. och varken microsoft office eller antivirusprogrammet var med.. men men, fixar sig!

På kvällen drog jag till Ängelholm med Classicalaskalollo, blev torstens och sedan bahnhof (jag vet, efter eller?) älskade det dock! mötte upp hennes bf och hans kompisar, hade svinkul! Grym sista utekväll alltså! :D
Tog bussen tillbaka till Båstad igår för att hänga med gumsan, gick och fikade, strosade runt, åt pizza, bevittnade ett slagsmål osv.. Vi Hängde sedan även med en person vid namn Thor, lika intressant som förut haha.

                                                                     Fredagens outfit
Top från Zara, Kjol från Monki
Snygg pose

     Älskar denna bilden enbart för att jag ser ut som Hulken, hur fick jag till den kroppen liksom?

Mammas pojkvän har en tand som värker så nu har hans kind svullnat upp över ögat, han ser ut som ett monster, ska med honom till tandläkaren sen, människor kommer att skrika när de ser honom haha. Ska passa på att gå till banken då med :)

See ya!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar