söndag 23 oktober 2011

PHANTOM OF THE OPERA!!!

Ord kan inte beskriva känslan jag besitter just nu, är helt pirrig i hela kroppen efter denna kväll.
Var på musikal i musikalernas stad, london, med 3 andra tjejer, såg ovannämnd musikal. Kan inte sluta tänka på den. Förmodligen något av det bästa jag har sett! Jag trodde att disney on ice, grease och till och med moulin rouge var svårslagna, men se, här blev de brädade big time. Herregud jag dör..

Kolla bara!
Gör inget att man inte ser, bara hör! Rysningar genom hela kroppen. Icke från kvällens föreställning dock.

Ramin Karimloo som spelar fantomen är ett namn jag aldrig kommer att glömma!

Att se sådant här får en att börja tänka på sin egna drömmar lite.. En av mina största drömmar har länge varit att bli musikalartist och den största hade varit att få spela belle i skönheten och odjuret. Att se en musikal som denna får en att börja fundera på om jag fortfarande vill detta? Och det är klart som fan att jag vill det, dock kan jag nog inte ens föreställa mig konkurrensen det skulle vara. Bara tanken på det gör mig lite nedslagen och jag inser ganska fort att det är kört.

Har alltid älskat att sjunga och alltid velat göra det. Undrar var jag hamnar. Om inte annat får jag väl gå på musikaler var och varannan helg för att tillfredsställa min dröm! To bad london is so far away from sweden ;P.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar