tisdag 13 december 2011

2012

År 2012 vill jag till Paris igen, jag vill också till Stockholm igen också vill jag åka på Bridget Jones 3 premiär i London. Jag vill åka till ett varmt land, kanske tillbaka till Rhodos. Har jag tur kan jag också åka till tyskland och hälsa på mina tyska vänner från min tid som au-pair, jag vill även tatuera mig här, en symbol som kommer att påminna mig om min tid här i london. Jag vill också åka till göteborg och danmark tusen gånger. Ha ett roligt kreativt jobb, flytta till Malmö och träffa tusen nya människor och ha fantastiska helger. Åka och hälsa på min familj några gånger i veckan. Träffa en kille som är perfekt, som har allt jag vill ha. Spara mina pengar för att kunna köpa efterlängtade Sonia Rykielkläder jag älskar. Bara umgås med folk jag verkligen tycker om. Dra på festivaler. Köpa en bil och dra på roadtrip i Sverige. Dra till ullared och handla massor med grejer bara för att det är billigt. Hitta mitt självförtroende och aldrig tappa det igen, har varit borta för länge nu. Gå på minst 5 musikaler till. Medverka i en musikal, skriva en krönika och få den publicerad, ha över 500 läsare på min blogg en dag, dra ut på coola nya ställen, gå på gaybar, sjunga karaoke tusen gånger. Festa med kändisar, Ha en stor fest i min lägenhet! Läsa någon kreativ kurs. Börja gå på någon form av dans eller sjunga i kör. Få flera vänner här som bor runt över hela världen. Börja träna på gym och känna mig snygg varje dag. Laga mat flera dagar i veckan och bli pro. Köpa alla sorters grönsaker som finns och lära mig att laga asgoda maträtter med allt. Köra ett halv 8 hos mig med mina bästa. Gå på dyra restauranger och äta 5 rätters.

New York hade ju också suttit ganska fint!

Paris 2009, Stockholm 2011 & Rhodos 2010





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar