tisdag 27 december 2011

Håll igång

Mitt lila lov har varit väldigt speciellt. har njutit av varenda dag hemma med min familj verkligen. Har nog nästan förträngt lite att jag ska iväg dit igen, denna gång stannar jag där i 3 månader, dvs 15 dagar mer än förra perioden. En del av mig frågar sig hur jag ska klara av detta, men en del säger också att det kommer att gå skitbra då jag vet att nästa gång jag kommer tillbaka blir det permanent. Nedräkningen kan börja på riktigt! Om inte annat kommer jag att komma hem med världens hårdaste hud och lättnad i kroppen. Lyckligare än jag den 5april kan man nog inte bli. Sedan kommer jag säkerligen vara otroligt ledsen med över att inte kunna träffa mina älsklingstjejer och andra vänner på samma sätt mer..

Har nu varit hemma i 7 dagar och har 4 och ½ dag kvar som ska utnyttjas till fullo! Träffade Louise Nordström i söndags och hade det super på förfesten hemma med Pontus och hans vänner. Blev ingen utgång på B-hof av olika anledningar. Imorgon ska jag träffa Lina och Nellie, torsdag Mischa och Lollo och sedan fredag Sebbe (om vi har tur) Gumsan ska jag också försöka trycka in en träff med. Nyår spenderas hemma.

Rensade ut ytterligare 10 plagg ur min garderob idag, och denna gång vill jag ha kosing för det då jag dels behöver pengar och tycker att dessa plagg är värda lite. Gonna be a rich bitch!

Blev btw inget bakande medan gumsan var här, nej nej, utan jag och min bror började med lussebullarna 23.30 och var klara 02.30.. uppesittarkväll? Check.

Nej nu ska jag gå och sy! Höres

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar