tisdag 13 december 2011

Inflik

Jag måste bara få nämna hur otroligt jättenöjd jag är med min nya hellånga klänning från H&M. Var första gången jag bar en sådan och också första gången på länge jag kände mig så fin. När jag provar helt nya grejer brukar jag bara känna mig wannabeig och obekväm, helt säker på att klänningen skulle få mig att känna mig så när jag under fredagskvällen provade den för utgång.

Tog istället på mig den dagen efter då det var marknad och musikaldag, bar till den min nya svarta kofta med bruna armbågar och tvekade inte ens sekund under dagen på hur jag ser ut.


                                                                                  +


                                                                                   =
                                                                                Love

Kommer att användas flitigt de närmaste månaderna :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar