torsdag 1 december 2011

I feel you in my heart, and I dont even know you

Provade snyggaste skorna idag, egentligen inget speciellt, svarta stövletter med ganska tjock klack och minst 10 cm höga, men jag älskade dem, insåg dock att kvaliten sög och att allt kommer att fastna på dem (var redan halvt vitfläckiga), så blev inget av det.. Är nu dock fast besluten att hitta kopia av dem. Pronto!

Som dessa fast med svart dragkedja. Jag är verkligen ingen högklackatperson, kollar bara efter brogues haha, men dessa fastnade jag verkligen för!

Idag tyckte jag det var läge att unna mig, bit time uppenbarligen, en skiva kladdkaksgrejspå starbucks och 2 chipspåsar från marks & spencers, nog för att jag inte ätit något liknande sedan fredags, men ändå..
Ingen självdisciplin what so ever!

Denna helgen kommer bli awesome, ännu mer awesome kommer den att bli ifall jag träffar en viss person.
Och på tal om awesome, jag har blivit kär i one direction, jag vill hata dem, men jag älskar dem. Det är jag och alla skrikande 14 åringar, jiha!


Gillar verkligen min röda tråd som jag har i alla blogginlägg ;) or not.
Nej facebooktime!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar