måndag 12 december 2011

Du var ju lite sådär halvt asvacker!

Jag har redan bestämt mina nyårslöften, inte alla men några, dem är 2 (kanske 3) Jag ska flytta till Malmö och skaffa mig ett heltidsjobb jag trivs med, kanske även en bil beroende på behov ;). Dör efter malmö!!!!! Tror jag skulle trivas så bra där :)

Är fett sugen på att skaffa mig en onepiece, för hemmabruk ofc, skulle aldrig vilja vistat in public i en sådan :P. Fett myysigt!

Måste även berätta hur jäkla nöjd jag är med mitt julklappsshoppande! Har köpt saker jag är såå nöjd med, och nu har jag bara 3 personer kvar, vet exakt vilken affär jag ska bege mig till, inte vad jag ska köpa dock ;P. Är så lycklig i mina investeringar! Har fjärilar i magen som om jag vore kär över hur glad jag är över det, haha!

Nej nu ska jag kolla in Sandra Beijers kompis Joakim hedblad lite mer, grrr!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar