lördag 23 juni 2012

Anyhow

Midsommar igår, jag jobbade mellan 10.00 och 14.30. Men det gjorde ingenting för vi började inte firandet förrän klockan 16 så jag missade ingenting :). Mamma och min styvfar firade även sina födelsedagar igår så det var en liten mix av båda :). Båda blev väldigt nöjda med sina presenter vilket är väldigt kul!
Kom på nu att jag helt glömde att ta bilder, men det är ingen förlust ;P. 

Imorse var det att gå upp igen och göra mig iordning för jobb. 11 - 19.00 blev det idag. En lång dag men väldigt trevligt! Mycket folk och syster och hennes man som hälsade på, trivs väldigt bra där :).

Nu är jag ledig fram tills torsdag sedan blir det jobb 3 dagar i rad. Försöker nu fundera ut hur jag ska spendera dessa lediga dagar. Ska cykla runt och dela ut fler reklamblad dock så det måste jag räkna med en dag. Vill jobba mer så jag hoppas min chef ringer in mig så jag kan tjäna mer cash!!
Finns 2 personer jag hoppas extra mycket på att få träffa denna veckan, så ska försöka tima detta :)

Fy vad tråkigt inlägg! Men dem behövs ju också.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar