tisdag 12 juni 2012

Sucker för listor


1. Tre namn jag lyssnar till: Issa, bella, Izzy
2. Någonting jag tycker om med mig själv: Min öppenhet
3. Någonting jag inte tycker om med mig själv: Att jag är lat
4. Detta är jag rädd för: Döden och ensamhet
5. Tre saker jag vill ha varje dag: Mat, kramar, musik
6. Tre saker jag absolut inte kan göra:  äta gurka, skada någon jag älskar, sluta oroa mig
7. Detta tycker jag om att göra:  Umgås med familj och vänner, måla, shoppa, resa, sjunga, skriva, äta.
8. Detta vill jag göra just nu: Lyssna på musik och cykla
9. Bästa känslan: När alla runtom en mår riktigt bra, då mår man själv riktigt bra
10. Värsta känslan: oro
11. Egenskaper jag gärna vill att min partner har: Rolig, trevlig, omtänksam, djup och flamsig
12. Är jag kär just nu? Faktiskt inte alls
13. Jag vill gifta mig: Kanske
14. Följande saker vill jag göra innan jag dör: Spela en huvudroll i en musikal, skriva en novell, sälja min konst, skriva en krönika/artikel för en tidning, sy mina egna kläder, vara med i en teateruppsättning, dansa inför publik, resa till new york, träffa colin firth, ja gud vad lång denna listan kan göras haha.
15. Min käraste ägodel: Min kalender, utan den hade jag glömt allting
16. Något jag vill ha i present: Fina sonia rykiel kläder eller en resa
17. Detta har jag på mig just nu: Jeans och top
18. Favoritkläder: Klänningar tror jag eller jumpsuits
19. Favoritdjur: Åh, hundar hundar hundar!
20. Följande musikstilar tilltalar mig mest: 80-90 tal
21. Favoritlåt just nu: Det får än bli Dedication to my ex med lloyds, eller någon låt av Go go dolls
22. Roligaste/tråkigaste ämne i skolan: svenska eller bild, kemi eller fysik och alla de ämnena, fy!
23. Stjärntecken: oxe
24. En bok jag älskar: Valfri jaquline wilson bok, eller jane greens böcker, mår så bra av dem.
25. En film jag älskar: Love actually och pocahontas och skönheten och odjuret, topp 3
26. Tv-program jag gillar: jersey shore.. sorgligt nog haha
27. Favoritdoft: Dolce o gabbana, ngn gammal jag inte kan namnet på, alltså mums filibabba!
28. Detta äter jag gärna: skaldjur, every day
29. Dricker helst: Vatten nuförtiden
30. Favoritgodis: Chips om det räknas, annars choklad
31. Hit vill jag gärna åka på semester: New york, och paris och italien
32. Färg på mina ögon: blå/grön
33. Min längd: 160
34. Jag tror på: andar
35. Jag spelar: bubble witch saga haha
36. Person jag beundrar: oj jag vet inte.. men mamma iallafall
37. Så här bor jag: I en villa med min familk
38. ?? ??
39. Det här tänder mig: Humor och ett charmigt leende, fin kropp skadar ju inte heller
40. Det här gör mig avtänd:  Äckliga dofter, ex hemsk andedräkt eller allmänt dålig hygien.
41. Favoritfärg: Har ingen
42. Favoritcitat: Har inget
43. En hemlighet jag vet: ojoj, en del
44. Bästa present jag fått: Jag vet faktiskt inte
45. Senast köpta skiva: Mike and the mechanics
46. Det jag är mest nöjd över med mitt utseende är: mina bröst och mitt face haha, mitt hår är jag rätt nöjd med också
47. Det jag är minst nöjd över mitt utseende är: Min mage och emellanåt mina lår
48. Udda förmåga/egenskap: Är grym på anagram och alfapet och dylikt, sudoku exempelvis :P.
49. Om jag vore ett djur skulle jag vara: En fågel tror jag
50. Vad lyssnar du på just nu?: I´m a bitch som spelas på radio
51. Vad har du gjort/ska du göra idag?: Ätit frukost, duschat, ska dra och uträtta lite ärenden snart, sedan inget mer planerat, antagligen slå in presenter och planera helgen
52. Var är dina föräldrar födda?: Malmö och hässleholm
53. Vad är det senaste du installerade på datorn?: ngn random uppdatering
54. Vilken är din favoritrestaurang? Jag har nog ingen
55. När badade du i en pool senast?: Gud.. evigheter sedan!
56. Har du varit med i någon skolpjäs?: japp, några stycken
57. Hur många barn vill du ha?: inga
58. Vilken musikstil tycker du mest illa om? Hip hop, kräks
59. Har du bestämt dig för vad du ska rösta på i valet?: nej
60. Vad har du för TV-kanaler?: Allt
61. Har du åkt moped någon gång?: Yes
62. Har du busringt någon gång?: haha ohja
63. Har du fått felparkeringsböter?: nej
64. Har du hoppat/kan du tänka dig att hoppa bungy-jump : jag tror att jag kan tänka mig det
66. Har du en egen trädgård? japp min familj har en
67. Vilken är din favorit bland tecknade serier?: pondus, kalle anka och Nemi
68. Kan du alla orden i nationalsången?: Nej bara första versen
69. Badkar eller duschkabin? Duschkabin
70. Vilken är den bästa film du sett senaste månaden?: Kyss mig kanske? Har inte sett så många
71. Favoritpizza?: En med något kött, svamp gärna kantareller, beasås eller vitlöks och kaske lök, eller flygande jacobpizzan :)
72. Chips eller popcorn?: chips!
73. Vilken färg på läppstift använder du?: rosa/rött aktigt, mörkt ceriset kan man nog säga
74. Har du rökt jordnötsskal någon gång?: Haha eh nej, hur man nu gör det?
75. Har du någonsin varit med i en skönhetstävling?: Nej
76. Apelsin- eller äppeljuice?: Apelsin
77. Vem är den senaste som du åt ute med, vad åt ni?: Lina fina eller anders, tor och john
78. Favoritchoklad?: vanligt mjölkchoklad eller med luftbubblor, marabou
79. När röstade du senast?: när det var val förra gången 2010
80. När åt du en hemodlad tomat sist?: aldrig
81. Har du vunnit en prispokal någon gång?: nej :( haha
82. Är du bra på matlagning? Ja men ganska hyfsad iallafall
83. Klarar du att tanka själv?: Nej haha
84. Har du beställt något från de där shoppingprogrammen som går på TV? : ja... lol
85. Pepsi eller Coca Cola?: Coca
86. Har du varit tvungen att använda uniform i något jobb?: Nej bara en piketröja med ful passform
87. Vad var det senaste du handlade?: En chipspåse, ofc!
88. Har du kräkts offentligt? japp
89. Vill du helst bli mångmiljardär eller hitta den sanna kärleken?: Kärlek!
90. Tror du på kärlek vid första ögonkastet?: lite
91. Har du ringt något betalnummer?: Haha nej det har jag inte
92. Kan man vara vän med sitt ex?: Ja
93. Vem var det du besökte på sjukhus senast?: Mormor för några år sedan
94. Hade du mycket hår som liten bebis?: ja! apa
95. Vad har du för meddelande på din telefon/mobilsvar?: jag har inget, har faktiskt inte tagit mig tid att spela in något.
96. Vad har du i din väska?: Plånbok, mp3, hårklämmor, tuggumi, nycklar, tampong, osv
97. Någon favoritsak du gör innan du går och lägger dig?: Dansar magdans... hahahah
98. Vad är du tacksam för idag?: Alla fina människor jag har runtomkring mig och för att denna helg kommer att bli så bra!
99. Var hittade du den här listan?: På lollos blogg
100. Tre personer jag vill ska fylla i denna: Lina, mischa, anagina (haha)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar