söndag 24 juni 2012

Virr

Jag lovade mig själv att jag aldrig skulle göra såhär mot mig själv igen. Att bo på en plats jag blir förälskad i, och lära känna massor med underbara människor och skapa underbara minnen ihop. För att sedan poff försvinna. Att alla är utspridda över hela europa nu. Det gör mig nästan mer ledsen än jag är glad över upplevelsen

Samtidigt som jag känner sådär tänker jag att jag så gärna vill tillbaka, men inte på semester. Nej jag vill flytta. Till ett annat land, allt utom sverige. För jag trivs bäst utomlands. Orka vara kvar här när det finns så otroligt mycket att se :O. Jag är nästan lite rädd för att åka till min drömplats, New York, för jag är rädd att jag aldrig kommer att vilja åka tillbaka igen. Att jag ska besluta mig att bo över 24 iväg från min familj och mina precious...

Jag saknar speciellt er 2. Usch.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar