måndag 25 juni 2012

Second

Det finns inte mycket som går uppemot känslan av att fynda riktigt rejält! Begav mig ute på äventyr imorse i det fina vädret... host. Cyklade till mellby, buss därifrån till laholm. Hade planerat besök på ungdomsmottagningen men de hade stängt... Så köpte en kalender plus 2 braiga pennor som jag behövde som in i!



Kollade också in röda korset, hade världens tur för de flesta kläderna kostade denna dag 10 kronor plus vissa som bara kostade 1 krona. Så för ynka 53 kronor fick jag mig en ny väska, samt en skjorta och 2 tröjor och 1 linne!








Tog därefter bussen tillbaka till cykeln i mellby, trodde jag, hoppade av helt fel och fick vandra i ungefär 30 min innan jag kom fram. cyklade tillbaka mot maxi, köpte nödvändigheter och frågade om mina skoinlägg jag tyckt gett motsatt effekt, ofc hade jag satt dem fel hela tiden... åh.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar