torsdag 21 juni 2012

Cause I'm burning

Jag är slut! Så slut att detta inlägg tar av min sista energi. Idag har jag cyklat rundor mellan 10.00 - 15.00 samt 18.00 - 21.00. Jag hade nämligen erbjudit mig att göra reklam för affären genom att lämna reklamlappar i folks brevlådor i mellbystrand. En 600 brevlådor blev besökta och 600 lappar delades ut. För er som inte vet är sträckan från där jag bor till Mellby ungefär 1 mil. Det fram och tillbaka 2 gånger är 4 mil, samt alla sträckor under lapplämningsperioden.. ja gud ja vill nog inte ens veta.
Lagom bränd blev jag med... fint va? Har röda fläckar lite överallt. Jeans linne och franssjal och solbrillor är inte lika med jämn och fin bränna direkt... hahaha.




Cyklade inom maxi med och fixade peters present från ungarna (presentkort på dressman), plus 2 avokados och knäckebröd, japp jag har blivit förälskad i avokado.

Gårdagens lunch, heaven!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar