måndag 18 juni 2012

Needlework on thursday

Jag vet inte riktigt vart jag ska börja just nu.. Har inte haft redigt internet sedan onsdags förra veckan. Så jag känner att jag har en del att ta igen, fastän det inte finns så mycket att säga!
I torsdag handlade jag och mor de sista presenterna till min syster i Båstad, vi gick bla in i en inredningsaffär jag aldrig har varit i: hemkähr, och kär blev jag, åh! Helt underbart. Blev också kär i hur jag lyckades se ut denna dag och tog litta bilder.

 Tröja - brors. Skärp - Kirra. Jeans - Rivers Island




I fredags fyllde min syster 23 år, mina lillebror gick ut nian och det var Sverige vs England på tv.
I lördags drog jag med mischa till nelly eventet på pepes. Det var nice! Fick goodiebags, fick delta i tävlingar, önska klädesplagg där man sedan får 1 av dem 3 man önskade hemskickad, 2 urgoda gratisdrinkar, liten modevisning och gratis inträde, mycket mycket bra!
Var sedan påväg till madison med några då det tydligen skulle vara världens drag. 200 spänn och slagsmål mötte oss så nej, vi drog tillbaka. Sov på mischas soffa, den skönaste soffsömn jag någonsin har fått! Haha.

Godaste (milkshakesmak) drinkarna

Finaste Mischa

Modevisningen, denna tjej såg för övrigt väldigt glad ut över att delta..


Innehöll lite smått och gott 

Men denna var bäst!


Igår var det Jobb för min del, provjobbade lite för första gången i godisbutiken i mellby jag ska jobba i, i sommar. Det känns hur bra som helst, superglad är jag! Cyklade efter 3 timmar snabbt som vinden hem för att fira syster, äta god mat, spela tp och dela ut presenter!

Min blivande jobbtröja ;P


Veckan ser ut som så att det blir jobb tors, fre och lördag. Men bara halva fredagen vilket är skönt :). Kommer nog vara världens ös med tanke på att axels tivoli drar igång i mellby då med. Ska bli kul! Förutom detta har jag inga planer!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar