måndag 11 juni 2012

It

Idag har jag fått en del gjort faktiskt. Fick hem mors och syrrans presenter med posten (faktiskt helnöjd!) Sedan fixade jag med lite viktiga papper, cyklade iväg och postade. Lagade mat. Blev medlem i en grej haha. Fick mina skattepengar, dammsugade hela huset, pimpade lite kläder, kollat tv och försöker nu koncentera mig på Sverige - Ukraina. Är ju ett stort fotbollsfan om ni inte visste det...  eh he..

Bytte ut alla rosa knappar mot dessa 

Sydde fast en knapprosett 


Glömde skriva lite om min helg, en tom fredag. Lördag studentskiva hos Nellie, mysigt var det :). Bjöds på underbart god mat (som vanligt) och trevligt sällskap :).

Igår blev det presentfix sedan god frukost ala lyxiga rester. Därefter soffmys med Lina där vi kollade bland annat top model australia finalen och den svenska filmen kyss mig. Den var bra! Ena halvan av paret var riktigt övertygande med i sin roll vilket var roligt att se. Helt nya skådisar för mig, båda två.
Sedan fick jag skjuts hem och resten av dagen/kvällen var mest slappig.

Den underbart goda lyxmarängssvissen som vi fick till efterätt!


Nellie med syskonens present.

Japp så många bilder kom jag ihåg att ta under kvällen.. haha



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar