söndag 8 juli 2012

Bored


Inte ens en rolig lista


Vad heter du i andranamn? -  Anna och Martina
Vad har du gjort idag? - slöat, ätit, cyklat, handlat, städat
Vad skulle du vilja göra? - kramas med ngn fin, eller resa
Vad vill du ha just nu? - ovanstående
Vad brukar du göra på helgerna? - jobba, hänga med vänner, slöa
Vad stod det i ditt senast skickade sms? - skulle vi inte ta med hon viktoria btw
Vad vill du helst höra av din pojk/flickvän? - att jag är bäst typ
Vad skulle du vilja ändra på med dig själv? - mitt sätt att se på mig själv, min lathet ibland och min oallmänbildningshet jag har i en del ämnen, hate it
Vad faller du för hos en kille/tjej? - humor, omtanke, snällhet, trevlighet, utseende ofc
Vad är kärlek för dig? - gud, svår fråga. att vilja göra allt för att någon ska le typ
Är du singel? - ohja
Är du svartsjuk av dig? - kan va
Är du blyg? - ibland
Är du ofta sjuk? - nej aldrig
Är du glad just nu? - jadå
Är du oskuld? - nej
Är du helsvensk? - ja
Är du kär? - nej
Är du en romantiker? - nej dålig på sånt, blir bara fnittrig
Är du känslig? - ohja
När kysste du någon senast? - någon vecka sedan
När fick du senaste ett sms? - för ngn minut sen
När skrev någon senast åt dig på fbchatten? - nu
När blev du senast puffad? - några veckor sedan
När hade du sex senast? - i april... haha
När förlorade du oskulden? - 16 år
När ska du gå och sova idag? - vid 24 kanske
När åt du senast? - för en kvart sedan ungefär
När var du tillsammans med någon senast? - förra året
När vill du skaffa barn? - aldrig känner jag just nu
Vem umgicks du med senast? - sammy
Vem skrev senast sms åt dig? - mischa
Vem skrev åt dig på fbchatten senast? - lollo
Vem saknar du? - londonmänniskor
Vem drack du alkohol med senast? - med de bästa
Vem kysste dig senast? - en kille
Vem krama du senast? - min bror
Vem vill du träffa just nu? - en kille
Vem ska du träffa imorgon? - min chef och random folk som handlar av mig haha
Vem skulle du ta med dig till en öde ö? -  colin
Vilken film såg du senast? - ngn random actionrulle med mamma och hennes man
Vilken låt har fastnat i ditt huvud? - Tänk om jag hade en liten liten apa eller vad den heter.. japp
Vilken årstid är den bästa? - höst, fint
Vilken låt betyder något för dig? - Over my shoulder, påminner mig om en viss gitarrist haha, kärt minne
Vilken film minns du från barndomen? - alla markoolio låtar och spice girls och backstreet boys
Vilken hand skriver du med, höger eller vänster? - höger
Vilken siffra är ditt turnummer? 7
Vilken månad fyller du år i? - maj
Vilken festival ska du på i sommar? - ingen, malmö eller hbg om de nu skulle räknas
Vilken festival var du på förra sommaren? - ingen
Har du haft sex med någon som är över två år äldre? - yes
Har du haft sex med någon som är över tio år äldre? - nej
Har du varit utomlands? - japp
Har du kysst någon riktigt ful? - faktiskt inte
Har du något husdjur? - nej
Har du varit kär i en nära vän? - hm... kan har skett i yngre dar
Har du blivit dumpad någongång?-  japp
Har du blivit dumpad efter sex? - haha nej
Har du blivit sårad på sistone? - japp
Har du bra betyg? - nej

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar