torsdag 19 juli 2012

Ser man dagen såhär så kan alla dagar vara magiska



Idag har jag..
  • Läst mig igenom två fina bloggar som inspirerar mig så himla mycket! Vill läsa hela natten, hela morgondagen och lite till.
  • Ätit mina avokadoknäcken, bäst
  • Jobbat med ösregnet smattrande mot plasttaket
  • Cyklat i ösregn och bara velat gapskratta åt hur typiskt det är att komma till jobbet och se ut som att man kissat ner hela sig själv
  • Skrattat med kunder och mått bra över att jag ibland får dem att le
  • Plockat sallad från trädgården till mina jobbemackor, så nostalgiskt och mysigt att kunna gör så igen. Dock inte sallad, för det började jag gilla först förra året eller så
  • Pillat min lillebror i håret utan motord
  • Fått mina fötter uppvärmda när han satt på dem efter att ha tjatat lite, men inte så mycket ändå som jag trodde. 
  • Tagit på mig den mysigaste stickade röriga tröjan som får mig att känna mig som Elisabeth i Madicken, af ugglas och vem helst som tältar och cykelsemestrar eller festivalar en kall kväll
  • Fått sms av samtliga av mina favoritpersoner, ja alla utom en, som om det alla kom överens om att smsa mig just idag
  • Planerat morgondagens äventyr eller morgon kvällens blir det ju
  • Läst om Simon Cowell och tänkt att jag älskar hans sätt



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar