måndag 9 juli 2012

Det enda som fattas är meditation

Jag måste bara få skriva av mig! Men jag vet inte riktigt hur jag ska börja eller hur jag ska formulera mig. Jag var på jobbet idag, jag fortsatte att läsa min bok i pauserna jag får. Denna bok gör något med mig alltså haha..
Idag kom det in massor med killar, har aldrig hänt, vissa jättesnygga, vissa mindre snygga, iaf, killar! Läser vidare i boken, drömmer mig bort och önskar det hon upplever just nu. 5 minuter senare smyger denna herre i mitt liv som påminner så mycket en person i boken, in i affären, hade inte sett han på över 1 år, det var riktigt kul och gjorde min dag lite.. Kommentarerna och komplimangerna kan jag leva på ett tag faktiskt..
Fortsättning. Jag får 2 förvånande men glädjande samtal, båda handlar om min framtid, den ena mer aktuell än den andra.
Jag kommer hem, har fått ett mail från en person jag knappt känner men som jag ändå vill lära känna bra, mycket för att han inte är härifrån och inte pratar mitt språk.

Anyhow, detta som jag fick uppleva idag händer aldrig, men nu händer det efter att jag önskar att jag hade kunnat få denna känslan i mitt liv som denna person har upplevt. Och det sker mer eller mindre.
Bästa jobbdagen hitills, hands down.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar