fredag 6 juli 2012

So you think I´ve got an evil mind

Jobb idag igen, maxi efteråt, stammis nästan nu.
Fick iaf köpt min snygga brills, jag som inte tyckte att jag passade i denna modell, vet inte om jag tycker det nu heller riktigt haha, men snygga är dem!




Javisst, måste visa dem på med, sjukt snygg va! Hm..

79,50

Provade också min fina top, precis på gränsen till för neonaktig, but i still love it. Mamma sa såhär:
- Den är fin. Som en sån där reflexväst, fast i tröja
Ifall det var en komplimang mamma så tog jag inte åt mig!

Denna blicken fick hon 

Men jag tyckte den var fin och tog massor med bilder utan att egentligen få med den haha



 Började tröttna
 Så började kolla på annat kul att fiffla med



Fick syn på mina riskakor och sken upp! Åt upp dem alla efteråt.
Typ. Inte. Eller jo.

Sova!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar