torsdag 19 juli 2012

Låt oss vara impulsiva tillsammans, bete oss som en liten flicka och en liten pojke, bara du och jag, jag tror inget hade varit bättre än det



Favoritnamn: Belle
Favoritartist: Kan inte välja
Favoritband: Kan inte välja där heller
Favoritparfym: Min gamla dolce o gabbana
Favoritbyxor: Lågt skurna mellanblå cheap mondays

Favoritskor: Brogues lätt
Favoritbok: Jag har ingen
Favoritplats: I en stor säng med en människa jag tycker om i famnen, eller på en promenad ungefär en timme innan solen går ner samtidigt som det blåser härligt, her majestys Theathre, eller geografiskt sätt, london, paris och Malmö. 
Favorithobby: Sjunga
Favoritegenskap: Att jag är öppen
Favoritkroppsdel: Hm.. mitt face, eller håret
Favoritsak i ditt rum: Min säng eller min lilla samling av disneyprylar på min byrå, eller min låda med akvarellfärger, eller min ringhylla, eller mina pip studios grejer, eller eller eller <3
Favoritfrisyr: Det finaste som finns är brunt lockigt hår, på killar helst, men sagolikt på tjejer med, speciellt små busiga flickor 
Favoritårstid: tidig höst

Favorittid på dygnet: Närhelst det är solnedgång
Favoritmaträtt: Allt med skaldjur, en skaldjursplatå är nästan det ultimata, låter dock snobbigt
Favoritdryck: Vatten, mjölk och te, hade oboy varit nyttigt hade det varit nummer 1
Favoritålder: Den åldern då man är liten och anser att bekymmer är när man inte kan välja om man ska leka med sina barbies eller med sina bokmärken.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar