torsdag 26 juli 2012

Lack of inspiration

Jag saknar att vara kreativ, men jag känner att just nu finns det inte utrymme hos mig att vara just det. Denna känslan ska ju falla sig in när man väl känner för det, man kan inte tvinga fram den när man har en timme över. Ibland önskar jag att det var så enkelt, för just nu önskar jag otroligt mycket att den skulle infinna sig ungefär NU!

Jag vill fortsätta skriva på min bokidé, jag vill måla en underbart fin tavla, sy en fin klänning, sjunga med andra sångglada, vill pyssla och göra egna ringar, komponera middagar,
Jag hinner läsa andra inspirerande bloggar som får det att bara klia i mina fingrar, gör kanske inte saken bättre? Och min bästa vän ska till Paris vilket gör saker ÄN mindre bättre.. Damn it haha.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar