måndag 23 juli 2012

We get together, nothing matters

Jag vet inte vad jag ska skriva här idag. Jag vill skriva något, massor egentligen. Men jag har inte orden för det.

Annat.

Jag har upplevt smågulliga grejer på jobbet de senaste dagarna nu med, här har ni listan:
Onsdag: Gjorde en god gärning och hittade en bebisstrumpa som jag frågade första bästa familj jag såg om dem hade tappat, dom blev väldigt tacksam!
Torsdag Jag får två " ha det gött" av två olika söta människor. Och ja, det är väldigt ovanligt på jobbet!
Fredag: Surfaren kom in i butiken igen, need I say more?
Söndag: En före detta paradise hotel deltagare var sällskap till en som handlade av mig, hon var lite småjobbig men ändå söt, hade fetaste blåtiran.
Idag: Finlandssvensk kille och hans vän vinkade på mig när jag stod ute, killen kom och handlade sedan och ville veta hur det gick.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar