lördag 21 juli 2012

Danmark

Åh vad jag tycker om dig, det är märkligt att jag inte åker dit oftare när det är så nära och så bra!

Iallafall
Gårdagen såg ut såhär:
Jobb, panik när jag insåg att jag glömde cykelnycklarna hemma, så min bror var gullig och cyklade till mig med dem, min chef tyckte han var så snäll och tyckte jag skulle ge honom en godispåse, gjort, han blev glad. Stress hem, äta snabbt, byta om snabbt, Lina kom, fixade oss klart. Tog hennes Fiesta mot Helsingborg. Parkerade, den dyraste parkeringen någonsin, fyfan. Färjan över. Gestgivargården.
Slutade med de bredaste leenden två 21åringar vandrande tillbaka till bilen klockan 6 på morgonen, kan ha! Åh!!!!!!!

Kvällen/natten/morgonen innehöll:  Härlig musik, flörtande och hängande med de dubbelt så gamla musikerna från Texas och Kanada, många glada danskar, lycka när de spelade min "Over my shoulder", dansande med den gladaste herren på stället utan någon som helst taktkänsla, två korvar, engelskpratande, kämpande i att förstå danskan, gamla ansikten som nu inte är lika fina längre, vatten och cola. Lite hångel, dock inte för mig.
Samt stor lycka när vi insett att vi kom undan parkeringsbötern vi trodde vi skulle få då vi klev iland mycket senare än vi trott.

Började bra, finaste regnbågen

 Med finaste solskenet




2 kommentarer:

  1. Tomas di leva på hbgfestivalen!
    Smsa om du är suen?
    Är inte 100 säker dock
    love ya hate ya everytink you

    yes-..

    SvaraRadera
  2. SÅG NU ATT MAN KAN DANSA LINEDANCE OCKSÅ!
    Då måste man ju dit!

    SvaraRadera