torsdag 19 januari 2012

Ajajaj

Vilken skitnatt det har varit! Har knappt kunnat sova på grund av smärtan i munnen pga denna jävla tand! Hoppas det går över, ser redan lite svullen ut, är rädd för att det ska eskalera och att jag till slut ser ut som quasimodo och inte vill visa mig ute på hela helgen :P.
Vet inte riktigt hur min helg ser ut till hundra, imorgon ska jag till frisören, längtar så mycket, andra gången i mitt liv och jag tycker att det är en sådan lyx! Känner mig verkligen bortskämd när de tvättar mitt hår och småmasserar hårbottnen, klipper mig superfint, och sedan fönar så jag ser ut som en prinsessa. Underbart. Kvällen blir det nog TigerTiger, ligger i Haymarket nära till Picadilly circus. Verkar som ett skitbra ställe! Lördagen vet jag inte, sedan blir det nog lakeside (shoppingcenter med ungefär 250 affärer) på söndagen.

Nej nu ska jag fortsätta att kolla masterchef Australia, bäst.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar