tisdag 10 januari 2012

Det var ju själve fan

Att ungjäveln ska vara hemma idag med. Nej nu överdrev jag lite. Är skönt samtidigt då det är lugnt och avslappnande, men jag hade planerat att sova ett tag då jag knappt fick en blund i söndags, är fortfarande sjukt trött.. Men men, det får bli ikväll. Har en del att göra dock, har redan diskat och bäddat sängarna och hängt in all torr tvätt, så nu är det bara att ta med trolleyn på ovanvåningen, sopa köket och hänga upp den rena tvätten jag tvättat.. Mer tänker jag inte göra.

Igår var det Zumbadags och det var jättekul! Svårt att hänga med ibland både i dansrörelserna och takterna haha, men men ska fortsätta med detta tror jag så då kommer jag bara att bli bättre. 50 spänn för en timme med och 10 minuter från hemmet, så lätt värt det! Hoppas att jag blir så grym som instruktören på att dansa till slut ;P, lycka till..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar