torsdag 5 januari 2012

Random stuffs uppdelat i stycken

Men åh, varför var jag tvungen att se det där? Hahaha, blir miniledsen men tycker det är så typiskt och skrattar åt det samtidigt. Aja.

Idag fick jag träffa mina tjejer, iiiih! Glädje! Catchade upp med allt vi missat och jag är faktiskt lite glad att jag inte firade nyår här, lät riktigt rörigt även om fyrverkerierna verkade grymma!

Planerna för helgen är som sådana att jag och christina drar ut med benni och vänner till han, en club på Leichester square typ, spanjoren Mario kanske hänger på. Kan bli awesome! Lördag åka skridskor i London och bara asa rundor. Kanske dra till den lokala puben på kvällen a la Hem till gården ;P haha. Söndag vettefan.. Dör hemma hos familjen kanske.

Jag är superglad dessutom för på måndag ska jag och tjejerna (om allt går ihop) dra på ett Zumbapass, har aldrig provat, men jag tror att det kommer att vara så jäävla kul! 50 spänn för det är ingenting heller, super. Ligger I hornchurch (vart fan det nu ligger..) i närheten somewhere. Måste köpa sportbehå samma dag, annars kommer dem att ha flygit av när passet är slut haha.

Köpte finaste berlocken till nyckelklippan idag, föreställande halva bigben typ, 12 spänn för 70 % rea! Asnice! Blir varm inombords när jag kollar på den, nästan så den kan vara ett substitut för tatueringen jag vill skaffa här!

Måste boka klippningstid, tycker att håret börjar bli längre än jag vill ha det!
Nej nu ska jag sova, fett trött var dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar