onsdag 25 januari 2012

I'm surprised that u've never been told before, that you're lovely and you're perfect, and that somebody wants you

Okey så min uppdatering har varit kass. Har funderat massor och inte känt för att blogga men idag så!

Helgen då ja, fredagen var sådär, vi provade ett nytt ställe, buddha lounge, fullt med rökelser och inte alls fullt med folk, när vi kom dit var där ungefär 5 personer, party party.. Nej av olika anledningar var det en sådär kväll. Lördagen däremot hihi, den var riktigt bra! Först drog jag och hämtade ungjävlarna från dansen vid 10.30, passade dem till ungefär 12.00,  sedan mötte jag upp mina tjejer, joanna skulle på dejt så vi följde med henne när hon fixade allt inför kvällen. Därefter drog jag och christina med bussen till isbanan för att åka skridskor, det var stängt ofc. Sög. Så vi drog till london, och efter att ha funderat ett tag på att gå på vad vi skulle göra blev det bricklane, kollade en marknad, köpte finfin grön ring, gick rundor och kollade 2 fina secondhandshoppar. Hade inte råd att köpa något. Därefter gick vi till något kinastånd eller liknande och mixade de rätter vi ville ha. Mötte därefter upp Joanna och drog till Warrens fest. Fyfan vilken kväll, alla trivdes och hade jättekul! Födelsedagskillen var från Litauen och fyllde 29, hade en flickvän från Thailand som jobbar här. Sedan kom några franska, en tjejkompis till warren, Edmund och 2 indier, multikulturell fest om man säger så. Kom extra bra överens med en kille vid namn Tadas som jag ska träffa snart igen, fett nice!








Sov 5-6 timmar den natten. På söndagen blev det lakeside med tjejerna, senare hängde Mario på! Trevligt,även om jag inte hade ett öre att spendera haha.

Denna veckan hittills har varit bra! Zumba i måndags, skitkul! Märktes att man börjar hänga med mer i rörelserna nu och då känns det mer i kroppen, love it. Tisdag och onsdagen bara allmänt på bra humör :).

Igår blev jag utbjuden av Warren, väldigt chockad och verkligen inte intresserad. Väntade tills idag med att svara, gjorde det så bra jag kunde haha, får se hur han tar det.. Hoppas det inte sabbar något.

Nej nu ska jag äta lunch! Sedan hänga ut ren tvätt, hänga in torr tvätt, städa badrummet, duscha och sedan hämta barnen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar