torsdag 26 januari 2012

Jag har inte alls kännt suget av att blogga den senaste tiden som jag brukar göra. Provar nu i hopp om att orden bara ska börja flöda, men jag har nog ingenting att berätta.. Läget hos familjen är just nu liite bättre än vanligt, men bara lite. Har börjat lära mig vad jag ska ta åt mig av och vad jag ska lyssna på oss sedan förtränga och strunta i. Detta funkar ganska bra när jag inte tar åt mig för då känner jag mig inte nervös inför denna människa, som jag märker är ganska ofarlig ändå. Det känns dessutom tusen gånger lättare att bara säga okej och inte bli berörd av tonfallen eller kommentarerna om man bestämt sig för att smått vifta bort det.

Idag är 3:e veckan jag inte har behövt laga mat på insåg jag, hoppas det fortsätter såhär haha. Simning idag och sedan mat, sedan tv och sedan rum, dvs snart fredag! Jag vet inte alls vad jag ska göra. Har många alternativ, jag ska nog på en dejt, ut och dansa, gå på marknad, kanske dra till coco, sedan kanske träffa en annan pojk och försöka ragga upp Linnea om det blir marknad. Vilka dagar detta blir utplacerat på vet jag inte..

Familjen drar till pappans syrra  på lördagen så då får jag lite huset för mig själv till söndagen någon gång, inte för att det spelar någon roll om jag ändå är borta :p.

Oj, såg en bild på två skolböcker och fick en peppkänsla i hela kroppen. What? Betyder detta att jag är lite sugen på att plugga? Njae.. Det jag vill är att hitta ett jobb där jag samtidigt har tid att plugga någon/några kurser vid sidan om. Hade varit perfekt om detta jobb finns i Malmö där jag vill bo. Fast först vill jag hitta ett jobb utomlands över sommaren i något varmt land. Gumsan och jag har massor med planer i år och detta är en av dem! Hoppas hoppas!

Oj det blev ett inlägg, super!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar