lördag 7 januari 2012

Hahahahah, jäkla ungjävel!

Jahaja då är man här igen. Lite bakfull, hur fan jag nu lyckades med det? på en shot och en halv smirnoff ice liknande grej. Beror väl på för lite matintag som vanligt. Vet inte varför men enbart de dagarna jag ska ut och festa så äter jag lite, går av sig själv och är inget medvetet, konstigt det där.

Det var iallafall jättekul! Jag och gänget dansade konstant från 22.30 - 02 och det var verkligen dansmusik och inget skräp man inte kan digga till. Vi var ett gäng på 8 personer. Även om 2 av tjejerna var borta konstant hela kvällen haha. Spanjoren blev så full med sina kompisar så han kom aldrig haha.   Kom hem vid 5 i morse, hade ångest över att behöva gå hem från ett visst läskigt ställe, men kom på att de ju finns taxis, världens lättnad i kroppen! Annars hade jag väl varit hemma vid 6.. fyfan.

Nu snart ska jag byta om, schminka mig och äda frukost, varför känner jag mig dum inför dem som går ner och äter halv 2? för att det inte är passande? Omoget? eller vad? Jag själv tycker ju att det är min lediga tid och vill jag sova länge gör jag ju det!
Aja drar vid 13.45 för att träffa christina, vi har utökat våra planer och det blir picnic i Hyde Park, skridskoåkning ngnstans (?) och shopping! Har inte varit inne i en endaste redig second hand butik så nu jävlar!

See u later, kanske uppdaterar ikväll :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar