onsdag 4 januari 2012

Utvärdering av året!

1. Gjorde du något i år som du aldrig har gjort förut?
Jag slutade tvivla på mig själv och drog till london där jag nu jobbar fram tills april och här är i princip allt jag gjort en första gångupplevelse!  Handlade på systemet som 20åring,  sov över hos en kille som inte varit min pojkvän, för första gången, haft pardejter,  gick på bahnhof för första gången haha, köpt en dator, åt på harrys, flög helt ensam för första gången, trivts som singel, joggade av fri vilja, cyklade uppemot hundra mil, tog mitt körkort, gått ut på halloween, firade en hinduisk högtid, sprack mina byxor, skaffade skype,  blev uppraggad på en flygplats, kapade av mitt långa hår hos en frisör (jag vet). detta är bara få av grejerna jag kom på när jag kollade igenom min blogg. Nu svävade jag iväg men gud så mycket nya grejer jag måste ha gjort!

2. Höll du några av dina nyårslöften?
Kommer inte ihåg dem, så I guess not haha.

3. Fick någon du känner barn?
Nej
 
4. Dog någon som stod dig nära?
Nej

5. Vilka länder besökte du?
Danmark och England.
 
6. Är det något du saknade 2011 som du vill ha 2012?
En lägenhet, ett awesome jobb och självförtroendet som aldrig vill komma.
 
7. Vilket datum kommer du alltid att minnas?
5 september
 
8. Vad är det bästa som hänt dig under året som gått?
England som fan, och kanske förhållandet som tog slut, att vi äntligen släppte taget och insåg sanningen.
 
9. Vilket var ditt största misstag?
Ingen aning faktiskt

10. Vilket var ditt bästa inköp?
Min dator
 
11. Vad spenderade du mest pengar på?
Resor och kläder och mat ofc
 
12. Vad gjorde dig riktigt glad?
Mina vänner och min familj! Underbara upplevelser, ex portobello market och musikaler
 
13. Har du varit sjuk eller skadat dig?
Nej
 
14. Vilka låtar eller artister kommer få dig att tänka på 2011?
One direction, alla klubblåtar som jag skrivit upp i kalendern och älskar. med flera!
 
15. Mådde du bättre eller sämre under 2011 än vad du gjort tidigare år?
Bättre tror jag
 
16. Finns det något du önskar att du lagt mer tid på?
Att skita i människors elaka sätt och söka fler jobb

17. Finns det något du önskar att du lagt mindre tid på?
Att vara ledsen
 
18. Hur var din julafton?
Lugn och fin, fina presenter, awesome mat och trygghet.
 
19. Blev du kär?
Nej
 
20. Vilket program har varit det bästa på tv?
Barefoot contessa, come dine with me, ja alla matprogram.. haha
 

21. Hatar du någon som du inte hatade förut?
Nej det tror jag inte
 
22. Vilken var den bästa boken du läst under året?
Hm, ingen aning, läser just nu "an offer you cant refuse" som är fett bra. Var mycket inne på sofie kinsellas böcker, älskar chiclit.
 
23. Vilken var din största musikaliska upptäckt?
Att jag åter igen fick upp mina drömmar om att vilja medverka i musikaler, och att musikalen fantomen på operan var något av det bästa jag upplevt i mitt liv.
 
24. Önskade du dig något som du fick?
Lotter!
 
25. Önskade du dig något som du inte fick?
Nej
 
26. Vilken var årets bästa film?
Twilight, sorgligt nog. Loved it, eller harry potter kanske?
 
27. Vad gjorde du på din födelsedag? Firade min 20årsdag och bjöd hem folk för första gången sedan jag var liten och hade kalas. Den gick som den gick haha.
 
28. Vilka var de bästa människorna som du träffade?
Mina älskade englandmänniskor!
 
29. Hur skulle du beskriva din klädstil?
Fett olika var dag, rock, pop, retro, chic, fult, nej jag har olika stil var dag. 
 
30. Vad fick dig att må bra?
Fina människor

31. Vilken kändis var du mest sugen på?
Colin som alltid, eller ryan gosling, grr

32. Vem saknade du?

Gumsan!

33. Vilken var din bästa månad?
November skulle jag tro

34. Finns det något som du skulle kunna ha gjort bättre?
Varit mindre lat.

35. Hur kommer nästa år att skilja sig från det här?
Jag kommer att bli vuxen på riktigt. Fixa lägenhet och jobb (I Malmö förhoppningsvis) hoppas hoppas! Sedan kommer jag vara såå mycket mer självsäker och inse mitt värde bland folk, klarade jag England klarar jag mycket!  Kommer att spara pengar och köpa vaaackraste plaggen från favvomärket. Inget mer frossande i H&M kläder. Jag kan babbla vidare i hundra år, detta året kommer att bli sååå bra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar