torsdag 12 januari 2012

Jag är avundsjuk på mina egna helger

Nu sitter jag här och bara väntar på att det ska bli kväll så jag kan få sova. Är helt slut och jag fan i mig inte varför.. nog för att jag sov ungefär 5 timmar i söndags, ska väl inte gå ut över alla andra dar?

Anyhow detta brukar va det jobbigaste dagen på veckan, för det är en del som kan "gå fel", inte i mitt huvud utan i en annans persons huvud. Jag riskerar att få en avhyvling ifall jag inte ger kidsen exakta kläder som är bäst för promenaden (ifall det blir någon promenad) för att jag inte ger dem tillräckligt/eller för mycket, snack innan badet, eller för lite/onyttigt efterbadet snack, risken finns också (men inte idag! score!) att jag måste laga mat denna dagen, men har förstått att fadern ska göra det, och jag som ser det som veckans värsta är otroligt lättad, kommer säkert få göra det imorgon bara för det..

Mina planer för helgen är ganska underbara! På fredag blir det hemmafest hos benni och hans två vänner lourdez och Marionette, kommer visst bli en del folk, kulkul. Därefter ut i romford, missoula hoppas vi på ;). Lördag blir det antagligen rugbymatch och om tid finns även ut och shoppa i london, bland annat Harrods och Camden ska besökas. Söndag är oviss men hoppas jag hittar något att göra :).
Imorgon ska jag även ringa och boka frisörtid till veckan därpå, nu vill jag klippa mig! Tycker det blivit så långt redan.. och jag som inte alls saknar det långa, fint men fett jobbigt då det trasslade ihop sig hela tiden (speciellt i halsduk och sjalar) vill behålla det axellånga en lååång tid.

Imorgon ska jag även premiära i rött läppstift, 20 år senare, ja någon gång måste ju va den första :P.

1 kommentar: