söndag 29 januari 2012

Put your arms around me, what you feel is what you are

Hihi, ja vad ska jag säga? Dagen var väldigt speciell, i början av daten undrade jag vadfan jag gjorde där? Konstig stämning (gumsan) som fan haha, han verkade inte ha någon humör för fem öre, plus att han tog oss till fel ställe 2 gånger haha. Men 7 timmar gick fort, ja mellan 16.00 - 23.00 blev det. Gick i regent park, fikade på cafe Nero och Cafe rainbow, kollade Hamleys (5 våningar stor leksaksvaruhus) och rainforest, leksaksaffär till förmån för regnskogen med en regnskogsrestaurang i källaren, riktigt cool! Kollade även chinatown. Pratade en del och insåg att båda älskar depeche mode ;P. Fedeplus där! Sedan älskar jag hans stil, coola kläder och piercing i öronflärpen (Tragus hette det visst). Vacker är han. Får se hur/om detta utvecklas, tror jag vill träffa han igen iallafall.

Världens gentleman är han också btw, insisterade på att betala allt för mig och lät alltid mig gå före, höll armen om mig när vi sprang över gatan så att jag inte skulle riskera att bli påkörd haha, bland massor med folk höll han mig om axlarna för att inte tappa bort mig, och värmde mig när jag frös.

Just nu tvättar jag, ja jag var för stressad innan idag för att göra detta haha, kommer nog att vara klart vid 3 i engelsk tid, gud, kommer knappt hinna sova..

Uppdaterar mer imorgon :) Godnatt!

1 kommentar: